Wednesday, November 19, 2014

HEY LADIES

Hey ladies.




Hai korang tengah buat apa tu..Sihat tak? harap-harap  korang sihat ajer. Ok hari ini saya nak menulis tentang “ Apa yang  ladies  suka buat”. Apa ek yang saya atau ladies yang lain suka buat.?? Question mark?? Straight to the point lah ye perkara yang  ladies – ladies suka buat adalah





Pertama

Suka merajuk – Offkos ladies memang  suka merajuk sebab hati ladies  kan lembut. Biasala kalau tersentuh hati terhiris rasa.  Suka di manjai. Bagi saya it is normal bagi  ladies.  Tapi kalau lebih-lebih merajuk bukan saya seorang yang meluat orang lain pun  apa lagi silap-silap kena penampar sulung. Patut ke?? Hehe.



Kedua

Bershopping – Biasalah kalau  namanya ladies  kalau nampak benda yang cantik , menarik sikit mulala sanggup berhabisan duit , demi untuk bershopping benda yang di targetnya. Selagi tak beli dok fikir gaji ne kita mesti beli. Siap tulis dalam dairi. ” gaji bulan ne saya nak beli handbag carlo rino. Mesti. dot dot dot  nokhta.” Tak gitu ladies ladies yang di sayangi..hehe


Ketiga

Bergosip – Ini paling hot bergosip paling ladies  suka. Tapi tidaklah semua , sesetangahnya ada juga pendiam.. Tak kisah la kat rumah ke kat office ke atau kat mana-manala. Ada aje  benda yang nak digosipkan atau nak di ceritakan tentang si polan dengan si polan. Bla bla bla bla. Itu lumrah sebab ladies memang suka  cakap dan banyak idea untuk bercakap. Ladies  memang hebat... Saya sendiri pun suka bercakap tapi tidaklah bercakap atau bergosip memburuk-burukkan orang just sekadar berborak . Kalau bergosip pun tentang artis, cerita drama atau isu semasa. Itu memang kerja saya dan rakan-rakan seangkatan...hehe


Keempat

Sensitif  - Mudah terasa mudah menanggis itula kerja kami ladies. Pantang tengok cerita sedih nak nak hindustan pasti ladies  teresak – esak menangis  sedih . Al maklumla Hati ladies dicipta oleh  Allah SWT lembut dan mudah mengasihi orang lain. Firman Allah SWT “Ya, sesungguhnya dia sangat lembut, tetapi Aku jadikan dia sangat kuat. Kamu tidak boleh  menggambarkan sampai dimana kekuatannya, dia mampu menanggung beban dan menahan diri untuk bersabar.



Kelima

Tak nak mengalah -  Ini saya tak nak komen panjang-panjang tapi saya kena tulis  juga. Kalau ladies  ne memang  suka bersaing macam  contoh Kak mila beli  handbag baru dia pun nak beli handbag baru lagi mahal dari kak mila.  Itu contoh..Sikap ladies  memang begitu rasa nak bersaing tu ada masing-masing nak tunjuk hebat. Tak mau mengalah..Tapi tidak semua ok sebab perempuan ne kan unik sikapnya berlainan.



Done 5 perkara yang ladies memang tidak lari untuk membuatnya termasuk saya. Ok bye.. Jumpa lagi..


Anda berminat dan  ingin mendapatkan Produk/Supplemen dari Shaklee yang terjamin halal , berkesan , semulajadi dan selamat boleh terus hubungi saya di talian 012-3779685 / sempoi pm  terus ke whatapp / facebook


Hubungi Azilah Idris/Mama Iskhandar  
 PM: www.facebook.com/messages/mamaiskhvitamin
 Blog: http://www.mamaiskhvitamin.blogspot.com/
 Email: ila_cute28@yahoo.com

Consultation Free
Info-info Produk Shaklee
Cara pengambilan vitamin

Anda mungkin meminati : Benefit menjadi ahli shaklee

♥♥♥♥♥"INGIN MENJANA 4-5-6 ANGKA SEBULAN HANYA DENGAN MENDAFTAR MENJADI AHLI SHAKLEE? SERTAI KAMI DENGAN MENGHUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK♥♥♥♥♥
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...