Sunday, October 12, 2014

ESP ( Energizing Soy Protein Shaklee ) adalah minuman tambahan terbaik

Bercakap tentang ESP atau Energizing Soy Protein Shaklee bagi saya ESP adalah minuman tambahan paling the best. Saya berkata begitu kerana saya telah mencubanya dan rasai khasiat yang terkandung didalam ESP. Saya mengamalkan ESP semasa menyusukan anak sulung saya Iskhandar (I love u my baby) sehingga kini susu saya masih ada dan anak saya masih menyusu badan. Umur anak saya sekarang 2 tahun 1 bulan. Selain itu saya dapat merasai yang badan saya tidak letih almaklumla saya kadang-kadang balik lewat dari pejabat sehingga jam  7 malam tetapi masih boleh buat kerja rumah apabila pulang dari pejabat. Tidur pun kadang-kadang lewat tidak jadi masalah pada saya apabila bangun keesokannya. Apa lagi anda tunggu , saya dah rasai khasiat yang terkandung dalam ESP anda bila lagi.


Kelebihan ESP SHAKLEE

  • Antioksidan menjadikan muka nampak lebih muda-menganjalkan   kulit,melembabkan kulit 
  • Melindungi paru2 dari pencemaran
  • Mengurangkan risiko keguguran bagi wanita serta menguatkan rahim wanita mengandung
  • Mengurangkan/menghilangkan parut-seperti parut jerawat
  • Merendahkan kadar kolestrol 
  • Membantu mencegah kanser 
  • Merendahkan risiko katarak  
  • Membaiki masalah kedutan dan rambut
  • Untuk kurus-mengawal selera makan
  • Menganjalkan kulit dan payudara yang kendur 
  • Memperbanyak dan memekatkan susu ibu. (Klik : Mama Iskh dan Set Penyusuan SHAKLEE ) 


Siapa perlukan ESP ni? 
  • Ibu menyusu
  • Ibu hamil
  • Lelaki/wanita yang ingin turunkan berat badan
  • Sesiapa sahaja yang inginkan kesihatan berpanjangan
  • Masalah kesuburan6. Bagi mereka yang ingin menghilangkan parut (parut jerawat mahupun parut2 di badan)
  • Meningkatkan kesihatan diri.
  • Inginkan kulit cantik berseri serta halus mulus
  • Wanita yang inginkan payudara anjal
  • Sesuai untuk kanak- kanak yang berumur 2 tahun keatas sehinggalah warga emas.
Fakta yang anda perlu tahu , ESP  adalah Soy Protein Shaklee mengandungi 14 gram protein soya semulajadi yang baik pada setiap hidangan. Diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones seperti genistein dan daidzein. Soy Protein tidak mengandungi kolesterol dan laktosa. Ia mengandungi semua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh anda bagi mengekal tisu-tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh dengan sendirinya. Produk Protein Soya ini adalah sumber-sumber kalsium dan zat besi yang baik. Selain itu yang penting ESP tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet.



Apa lagi yang anda fikirkan jom cuba

Untuk maklumat lanjut, pembelian dan konsultasi produk boleh:

Berchatting dan berborak dengan saya di 0123779685

Add/PM Facebook : Mama Iskh Vitamin Terbaik.

LIKE : My page ♥  www.facebook.com/mamaiskhvitamin

Jom beli secara online

 Jom beli



 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau sebarang  penyakit.. 

3 comments:

  1. Jom amalkan ESP utk kesihatan, kecantikan dan tenaga.

    ReplyDelete
  2. Esp memang terbaik...sya pon mengambil nye..kulit x sensitif dh... :)

    ReplyDelete

Terima Kasih daun keladi
Kalau sudi comment lah lagi
♥mama iskhandar♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...